Vineri, 19 Aprilie 2024, 03.27.22
Logged in as Vizitator | Group "Guests"Bun venit Vizitator | RSS
Meniu principal
Categorii
Entertainment [4]
Activități sportive, recreative, dans, teatru, etc.
Educativ [48]
Proiecte și programe educaționale
Search
Social bookmarks
Înregistrare
Main » 2009 » Septembrie » 14 » Cetăţenia activă este idealul la care aspirăm, care ne responsabilizează, conducându-ne spre performanţă.
22.26.30
Cetăţenia activă este idealul la care aspirăm, care ne responsabilizează, conducându-ne spre performanţă.

Colegiul Economic al Banatului Montan din Reşiţa trebuie să demonstreze atractivitatea acestei forme de învăţământ. Şcoala trebuie să ofere învăţământ economic cel puţin la fel de performant ca învăţământul economic din spaţiul european, urmărind să reprezinte o punte de legătură în comunitate, ”o cheie” care să deschidă ”porţile” dialogului, unde spiritul de echipă, onestitatea şi performanţa,  să clădească viitorul, asigurând o integrare economică, socială şi culturală.

Printr-o cultură organizaţională de tip reţea, vor fi  promovate valori şi credinţe împărtăşite de profesori, elevi şi părinţi, punând accentul pe învăţare şi creând un climat educativ de învăţare. Învăţarea trebuie să treacă dincolo de zidurile clasei, încorporând discipline şi tehnologii complexe:

-          Învăţarea va fi centrată pe elev, înglobând cele mai noi idei şi practici pedagogice.

-          Curriculumul naţional şi local va fi aplicat pe cât posibil,  fără să existe falii la diferite nivele.

-          Accent pe managementul clasei din perspectiva fiecărui profesor.

-          Urmărirea progresului şcolar şi comunicarea cu părinţii.

-          Trecerea de la învăţământul eminamente reproductiv la învăţarea ca rezolvare de probleme.

-          Deplasarea accentului în evaluarea cunoştinţelor de pe volumul informaţiei pe cunoştinţe durabile, de pe simpla informaţie pe capacitatea de a folosi informaţia şi a realiza performanţe practice.

-          Stimularea creativităţii, a dezvoltării personale a elevilor şi a muncii în echipă.

-          Introducerea unor metodologii noi de lucru ca: învăţarea prin proiecte, învăţare prin soluţionarea de probleme, învăţarea colaborativă.

-          Abordarea învăţării din perspectiva serviciilor comunitare şi a învăţării continue.

 

Odată definită viziunea şi misiunea, este foarte important să se realizeze asimilarea acestora de către profesori, elevi, părinţi şi alţi parteneri sociali în scopul coagulării unei identităţi specifice şcolii noastre.

Views: 947 | Added by: CEBM | Rating: 5.0/2
InfoCenter
Învățământ DUAL

 

Link-uri utile
  • ISJ CS
  • PORTALURI eLEARNING
  • MEN
  • BACALAUREAT 2022
  • TESTE INIȚIALE 2022
  • CCD CS
  • ADMITERE CS
  • PROGRAME ŞCOLARE
  • SIIIR
  • Protecția Muncii PSI
  • LEGISLAȚIA MUNCII
  • SALARIZARE 2017 - nou!!!
  • LEGISLAȚIE
  • LEGISLAȚIE MEN
  • TRANSLATOR EN-RO
  • AGENDA EUROPA
  • PHOTOSHOP ON-LINE
  • LEGISLAȚIE ÎNVĂȚĂMÂNT
  • ADMITERE LICEU
  • Alte Colegii RO
  • Statistici

    Total online: 1
    Vizitatori: 1
    Utilizatori: 0
  • TOP 100